söndag 18 december 2011

Och Vinnaren är...

....faktiskt två personer, ha, ha! Jag tyckte det var så lite med bara en kanalisering och ni skrev alla så fina, fina saker. I alla fall så råkade jag dra två lappar så nu blir det så.

Vinnarna är Pernilla (imellanrummet) och andra anonyma Malin som skrev längst ner. Maila mig de frågor ni vill att jag ska ställa så skickar jag de budskap jag får så snart jag kan. Det blir kanske inte innan jul men i alla fall innan nyår.

Tack för att ni ville delta och jag önskar er alla en riktigt fin vecka. Snart är det dags för vintersolståndet och det kommer jag nog skriva en del om. Det känns som att nedräkningen har börjat : ).

Varma kramar, Karina

6 kommentarer:

  1. Åh, jag glömde totalt att berätta varför! Hur kunde jag missa det?! Måste varit yrvaken när jag läste. *rodnar* Typiskt. Men hur kul som helst för de som vann! Grattis till er!!

    SvaraRadera
  2. Det gör absolut inget alls! Du var med i utlottnigen i alla fall. Jag är ledsen att du inte vann men lovar att lotta ut flera kanaliseringar.

    SvaraRadera
  3. Åh så glad jag blir Karina. Det kunde inte komma mer passande. Jag skickar dig ett mail. stor kram

    SvaraRadera
  4. Karina: Åh, jag lovar att skärpa till läsningen lite också ;) det brukar inte vara bra att läsa direkt på morgonkvisten.. eller så fastnade jag i "tävling! ja!" och tänkte inte på något mer än just det, haha. Inget mer kom in i huvudet liksom. ;) Hihi. Blir glad för fler!

    Ska också ha tävling men efter jul, kommer dock när idén är helt färdig och fungerande i praktiken :)

    Kram!

    SvaraRadera
  5. Nej men det är ju jag ju, eller? Fast jag vet inte varför jag publicerades som anonym :-) Måste bara kolla innan jag tjoar högt!

    SvaraRadera
  6. Ingrid: Ja, vad kul med tävling! Bra att det blir efter jul. Det känns som att tiden går fortare och fortare just nu ; ).

    Malin: Nej, vad kul! Ja, det är du då ; ). Nu kan du tjoa ; ). Maila mig dina frågor! Kram

    SvaraRadera

If you prefer my blog in English please click here!