måndag 12 december 2011

Jultävling! Vinn en personlig kanalisering : )

Som jag nämnde förra veckan så blev jag så inspirerad av Anne på Mundekulla och hennes vackra julkalender full av gåvor att även jag blev sugen på att utlysa en liten tävling.

Vinn en Personlig Kanalisering/Andlig vägledning
Jag lottar ut en kanalisering till en av er. Ni som brukar läsa mina Kärleksbrev vet hur de kanaliserade budskapen känns men vid en personlig kanalisering får ni ställa vilka frågor ni vill så förmedelar jag de budskap jag får. Du kan läsa mer om det under fliken Andlig vägledning/ Kanalisering ovan. Jag skickar allt i ett e-mail så ni kan spara det : ).

Hur gör ni?
Om du är intresserad av att delta så lämna bara en kommentar nedan och berätta varför du vill vinna. Jag drar ett namn nästa söndag, den 18 december.

Det här ska bli spännande!

Soliga kramar, Karina

7 kommentarer:

  1. Hoppla! Det här vill jag vara med på. Tack Karina för att du delar med dej av din resa. Det ger stöd i min resa som jag med hjälp av dina vägledande ord genom dina kanaliserigar kommer vidare på. Så därför önskar jag mig mera!

    Kram! //malin

    SvaraRadera
  2. Åh, det vill jag :) hoppas hoppas!
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Karina- jag känner igen mig i det du skriver om stora förändringar. Den senaste tiden befinner jag mig i ett stort tomrum och namnet på rummet är tillit. Jag känner mig öppen för vad som ska ske, som att jag är med någon på en stor resa och bara följer. Jag drömmer mycket och hamnar hela tiden i mitt eget sällskap. Universum säger åt mig att vara för mig själv. Likväl hade det varit så fint att få en kanalisering av dig. Kärleksbreven bär alltid på budskap...

    SvaraRadera
  4. (Fint beskrivet "mellanrum", känner också igen mig). Jag vill vara med! men att motivera...alltså, sånt här med kanalisering är inte "hemtamt" för mig, har nu stött på det i olika sammanhang, ja, det säger kanhända nåt...Tror man får hålla koll på alla som kanaliserar o joxar, men! dig Karina, har jag fått förtroende för. Tror kanalisering kan vara en stor hjälp på vägen för oss s a s mindre mediala (på det viset mediala alltså).

    SvaraRadera
  5. Vad gulliga ni är!! Det här kommer bli svårt att bara dra en vinnare... Det får bli lappar i en hatt annars går det bara inte. Jag skulle gärna kanalisera till er alla : ).

    Malin: Så fina möten med dig!
    Ingrid; Det hoppas jag med : ).
    Pernilla: Precis så känner jag mig med. Det ska bli spännande att se hur vi känner oss efter vintersolståndet. Det känns som en vändpunkt. Spännande tider. Jaa, personliga budskap är alltid värdefulla och liksom gör att vägen känns klarare och mer kärleksfull : ).

    Maria: Nej, ordet känns lite svårt tycker jag. Får klura på det... Oftast känner jag mig inte så bekväm med kanaliserat material. Det måste verkligen kännas helt rätt i hjärtat. Tack för förtroendet! Det känns jättefint. Verkligen. Jag tror vi alla är mediala och när jag läser din (era!) bloggar känns det som att en hel del är kanaliserat. Vi är nog alla i kontakt med det där Stora och Vackra när vi slappnar av och är kreativa (skriver, målar, gör musik).

    Varma kramar till er alla!

    SvaraRadera
  6. Jag söker mer värme, kärlek och harmoni och känner att du förmedlar just dessa så starkt. Det känns som att jag har följt din andliga resa lite och du är en inspiration och utstrålar ett lugn. kramar Malin :)

    SvaraRadera
  7. Ramlade in här lite av en slump,innan riktigt bestämt mej hade jag börjat skriva en kommentar =),så eftersom allt har en mening så känner jag bara glädje och entusiasm ,kram till alla , Mari

    SvaraRadera

If you prefer my blog in English please click here!