måndag 5 december 2011

Kärleksbrevet för december är här!

Så där ja. Nu har jag tagit mig tid att sitta stilla på toppen av ett berg och lyssna inåt. Jag trummade en lång stund och sedan satt jag i tystnaden och lyssnade på guidernas budskap för oss denna månad. Det var en så ljus och kärleksfylld stund och jag njöt. När jag slutade så hörde jag två kråkor som flög ovanför mig. Kråkorna visar sig ofta för mig sedan en tid tillbaka. Jag tar mig tid att lyssna på dem.

"Släpp in magin i ditt liv. Flyg högt på himlen och ta den skepnad du önskar. Allt är möjligt. Flyg högt. Var djärv."

Musik och té
Hela helgen har jag jobbat framför datorn med underbara Camilles musik och med en kopp rykande chai i handen. Mmmm! Jag njuter av de mörka tider och inväntar Ljusets återkomst.

Lyssna på otroligt duktiga Camilles nya låt här:


Om du vill ha en Kärleksbrev men inte anmält dig, hör av dig!

Kramar, Karina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

If you prefer my blog in English please click here!