torsdag 8 december 2011

Häng med mig i Gudinnelandet!

Som ni kanske har märkt så är jag väldigt aktiv på Leonies Gudinneforum. Jag har varit medlem i snart en månad nu och det är verkligen en oas av bra kurser, guidade meditationer och framförallt fantastiska Gudinnor från hela världen som delar med sig av deras kunskap så generöst. Det har hänt så mycket sedan jag gick med och jag vill verkligen dela med mig av det till er.

Jag har anmält mig som affiliate för Leonies kurser och forum så om ni anmäler er genom att klicka på någon av länkarna från mina bloggar så tjänar jag också pengar. Naturligtvis är jag bara med för att jag verkligen, verkligen älskar dem : ).

Om ni har frågor så hör jättegärna av er. Det vore så kul om vi kunde följas åt på kurserna och i forumet. Om ni känner er inspirerade så klart!

Goddess Business e-course
Denna kurs var anledningen till att jag gick med. Jag håller på att starta eget och behöver massor av råd och stöd. Jag gör kursen på egen hand och den är verkligen proppfull med värdefull business-information blandat med vackra och inspirerande berättelser från Leonies liv. Det är dessutom jättespännande att gå en e-kurs för det är en av mina drömmar att skapa och leda en under nästa år.

Om ni vill ha massor av konkreta affärstips och kärleksfull peppning, klicka här:
Creative Goddess e-course
Den här kursen trodde jag inte alls att jag skulle gå men eftersom den började i december så tänkte jag att det skulle vara kul. Vilken otrolig kurs! Jag målar lite ibland men är ofta lite seriös och vill inte bli störd eller ha barn som kladdar med mig och denna kurs ger verkligen ett helt annat perspektiv på vad det innebär att vara kreativ.

Den innehåller otroligt kraftfulla guidade meditationer och så mycket lek och bus i den kreativa processen. Som en blandning av andlighet och kreativitet men på ett avslappnat och roligt sätt som är oerhört befriande! Vilken skatt. Dessutom delar vi som går kurser med oss till varandra av både hinder och magiska stunder vi upplever under resans gång.

Om du vill bli mer kreativ eller expandera i ditt kreativa uttryck, häng på genom att klicka här:


Goddess Circle
Om du har råd (eller känner någon som vill ge dig en fin julklapp ; ) så är detta det bästa alternativet. För endast ca 650 kr får du alla Leonies kurser, meditationer och övningar. Dessutom får du obegränsad tillgång till forumet under ett år. Gudinneforumet är en oas av fantastiskt inspirerande och kärleksfulla kvinnor från hela världen som delar med sig av sin kunskap och sig själva så generöst.

Om du vill hänga med oss här inne så klicka här:


Oj, vilket långt inlägg det blev! Jag hoppas att ni blev inspirerade : ).

Jag önskar dig en riktigt skön kväll och så mycket ensam tid du behöver under denna hektiska tid på året.

Kramar, Karina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

If you prefer my blog in English please click here!