tisdag 11 oktober 2011

Sol och värme

Efter en mycket dansintensiv helg börjar jag veckan full av energi. Som att jag fyllts på med musik och rytmer. Underbart! Jag klurar mycket på mitt arbete och har flera projekt på gång. Varje dag försöker jag gå djupare in i det jag verkligen vill göra. Vad brinner jag för? Vad är mitt kall? Trots att jag gillar många olika saker oc anpassar mig till det mesta så kommer jag alltid tillbaka till kommunikation.

Vare sig det gäller den andliga kommunikationen (kanaliseringar) eller den kreativa (afficher, visitkort m m) så leder livet mig alltid tillbaka hit. Hmm... Nästa steg är att förankra detta till konkreta projekt och att våga satsa fullt ut. Våga visa vem jag är och vad jag har att erbjuda världen. Och tro på att det är viktigt och meningsfullt. Våga vara framgångsrik och ge allt!

Efter detta filosofiska introt så bjuder jag på några fina strandbilder från förra veckan.

PS: Det är fortfarande lika varmt och soligt ; ).

Kramar, Karina



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

If you prefer my blog in English please click here!