onsdag 19 oktober 2011

Dags för nästa runa

Jag kände idag att jag hade burit färdigt Urrunan och att det var dags att ta bort den. Mycket stark men det verkar det som att de alla är...

För att inte analysera valet av runa för mycket så har jag ritat dem på små papperslappar och jag drar en utan att titta på dem. Jag hade tänkt mig en lite "light" runa men det blev Thurs som representerar Jättarnas släkte. Oj då! Den står för kaos och transformation ur vilka det nya kan ta form. Ungefär som Skorpionens tecken. Hm... Jag hittade en till skorpion i måndags och snart är det dags för min födelsedag...

Den ville gärna sätta sig i mitt tredje öga för att hjälpa mig se klart så där sitter den nu. Det känns bra. Vi får se ur det känns de närmaste dagarna.

Ha en skön kväll!

Karina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

If you prefer my blog in English please click here!