söndag 23 oktober 2011

Paus i runandet ; )

I fredags tog jag bort (den visualiserade!) runan och det kändes skönt. Den liksom väckte mig ordentligt och allt verkade mycket klarare runt mig. Och inom mig. Som att mitt liv och de projet jag arbetar på verkade mycket tydligare. Jag lyssnar även mycket på de inspirerande talarna på Leonies hemsida (Goddess Guidebook).

Det som verkar tydligare och tydligare för mig just nu är att jag verkligen måste sätta mig ner och skriva ner mina mål inom olika områden. Vad vill jag uppnå? Inom vilken tidsram? Jag inser att jag gärna vill tänka på och drömma om idéer men så fort jag ska förverkliga dem känns det lite väl jordligt och trist ; ).

Som att jag inte vill binda min framtid i ord. Men samtidigt känns jag att jag inte går framåt som jag skulle vilja för det jag verkligen vill är inte tillräckligt tydligt. Om jag inte vet vad jag vill så kan inte Universum hjälpa mig. Så fort jag tydligt ber om något dyker hjälp upp otroligt snabbt.

Så nu i veckan är planen att skriva ner mina mål inom alla viktiga områden i mitt liv. Sen kan jag visualiera dem, måla dem och flumma på som jag vill. Bara fokus är fastställt först så kan jag sedan vara kreativ inom de ramar jag sätter. Det känns bra...

Halloween
Nu ska jag gröpa ur pumpor och fixa egna kläder till den lilla Halloween-festen på tisdag. Gabriel har bjudit hem sju små killar så nu gäller det att vara kreativ för att vi alla ska få så kul som möjligt. Jag planerar spindelmuffins och saft med ögon i ha, ha.

Ha en skön söndag!


Kramar, Karina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

If you prefer my blog in English please click here!