lördag 29 oktober 2011

Jag överlevde Halloween

Ha, ha! Ärligt talat. Om ni vill vara i nuet, inte tänka på något utom det som sker här och nu. Bjud hem tio 5-åringar. Vaddå meditera när man kan springa efter superenergiska barn som är utklädda till skelett, vampyrer och annat läskigt. Höga av godis och saft.

Det var så intensivt med gud vad roligt vi hade. Inte en chans att jag kunde sitta och fundera på annat under den tiden de var här. Så jag pussade på knän, severade saft, lekte lekar, spelade fotboll och sprang fram och tillbaka. Så inensivt men gud vad gulliga de var. Jag älskar verkligen barn. Har alltid gjort det. Jag är så fascinerad av deras personligheter. Hur de tänker och hur de är med andra. Det var så kul att se dem alla tillsammans och min son kändes så stor. Tillsammans med killkompisarna har de alla sina roller och ett visst samspel som jag inte känner till.

TACK för den upplevelsen och åh vad gott vi sov den natten : ).

Kramar, Karina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

If you prefer my blog in English please click here!