onsdag 19 oktober 2011

Arg

Det blir flera inlägg på raken idag ; ). De senaste dagarna har jag varit så himla arg. Irriterad, lättretad. Jag har nästan velat att någon skulle bråka med mig så att jag får skälla ut dem. Inte likt mig. Nog för att den kommande nymånen skulle vara elektrisk men jag hade inte väntat mig detta.

Min fina man är borta till fredag så jag får hålla mig till tåls. Han kanske tycker att det är ok att jag skäller på honom. Han är ju fransman och de brukar gilla sånt ; ).

Halloween
Jag ÄLSKAR Halloween! Både det kommersiella med läskigt godis, dekorerade pumpor och maskerad. Och även det mer andliga när hinnan mellan världarna tunnas ut. När de som gått över till andra sidan är som närmast oss. Lite märkligt med tanke på att min pappa faktiskt dog runt den tiden på året men det slog mig nu att det kanske var då min första initiering började.

I vilket fall som helst är han alltid med mig och jag känner bara ljus och kärlek när jag tänker på honom. Han hjälper många andra där han är nu. Det vet jag. Känner det i hjärtat.

Varma kramar, Karina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

If you prefer my blog in English please click here!