torsdag 15 september 2011

Njuta av livet

Igår var det onsdag och då har franska barn ledigt från skolan. Det var 30 grader varmt och solen sken. Min fina vän Virginie och jag packade in alla barnen i hennes lilla bil och åkte ner till ån för att bada.

Barnen lekte i sanden och jag badade. Jag simmade en stund och sen satt vi och pratade och solade. I september! Jag är lite trött på värmen och längtar efter hösten och lite kallare väder men samtidigt känner jag att alla år i Sverige har satt sina spår. Måste suga ut varje droppe av sol innan sommaren är slut. Fast jag nu bor i södra Frankrike så sitter det fortfarande i mig. Soldyrkan : ).

Jag önskar dig en riktigt fin dag!

Varma kramar, Karina

2 kommentarer:

  1. Vad skönt det låter Karina.. vi hade faktiskt några riktigt varma sommardagar i helgen med. Vilken fin bild du har förresten övest på sidan. Är den från dina trakter?

    Tänkte på dig idag och om du är med i facebook? Jag har startat en grupp omkring kvinnocirklar och det vore kul att ha med fler kvinnor som har cirklar i andra länder.. men kanske är du inte med där..

    Varm kram Anne

    SvaraRadera
  2. Ledsen att jag varit så sen med att svara, Anne. Ja, det ligger ca 1 1/2 timmes bilfärd från där jag bor. Visst är det vackert!

    Jag finns på facebook men jag är inte så duktig på att klura ut hur allt funkar... Jag finns på Karina Ladet. Hjälper det,

    Soliga kramar, Karina

    SvaraRadera

If you prefer my blog in English please click here!