tisdag 23 augusti 2011

E g e n t i d

Gudinnan vad det är underbart med egen tid. Jag hade - nästan - glömt bort det ; ). Jag har spenderat tid med familjen, ute i naturen. Och det har varit helt underbart. Jag har fått flera stunder för mig själv och jag känner hur jag sakta men säkert fylls på av kraft igen. Vilken underbar känsla det är. Så fantastisk och självklar. Varje gång.

Älskade berg
I går kväll tog jag en lång promenad upp på ett annat favoritberg och där hittade jag en gammal ek där någon satt fast ett litet trägolv. Helt otroligt! Så där satt jag och kanaliserade i går kväll samtidigt som solen gick ner. Sakta, sakta fylldes himlen av rosa och lila nyanser och där satt jag på bästa plats för att uppleva all denna magi. Jag skrev ner allt jag fick till mig och skickar nu ut det till er som brukar få mitt månatliga Kärleksbrev. Om du är intresserad så maila mig så skickar jag det till dig : ).

Jag önskar dig en underbar dag.

Kramar, Karina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

If you prefer my blog in English please click here!