fredag 25 mars 2011

Vackra möten

Vilken tur jag har som fått vara med om flera vackra möten denna veckan.

Jag har kanaliserat för en mycket inspirerande och vacker person och det är alltid lika roligt att möta henne på de inre planen. Sedan ville en mycket god vän att vi skulle träffas för hon har känt sig väldigt deprimerad och låg den senaste tiden. Vi hade börjat glida ifrån varandra men tack vare alla ljusa och fina energier vi delade så lyckades vi knyta an till varandra igen. Hon hade stort behov av en utrensning av "negativa" energier och det trodde inte jag att jag kunde. Jag bara lät det som skulle komma genom mig ske och hon kände sig genast lite bättre. Vi träffade 2 dagar senare och hon berättade att hon verkligen känt hur hennes energi fyllts på och allting vänt. Vilken lycka!

Naturligtvis är det inte jag som gjort något utan det är våra guider och skyddsänglar som gjort jobbet. Jag är ju bara kanalen det sker genom... Men tack för att jag fick vara det : ).

Gabriels födelsedag
För er som spanat in dagens datum i kalendern så har ni kanske sett att det idag är den 25 mars, den dag ärkeängeln Gabriel meddelade Maria att hon väntade Jesus. Det är även min son Gabriels födelsedag. Han fyller 5 år och inte visste vi att det var Maria bebådelsedagen den fina lördagsmorgonen när han föddes. Vi bestämde oss för namnet samma dag och det var först senare som vi fick reda på det. Hm... Har de små änlglarna varit ute och busat nu igen ; ).

Soliga kramar,

Karina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

If you prefer my blog in English please click here!