tisdag 1 mars 2011

Kreativ inspiration

Den senaste veckan har jag varit nästan hög på kreativ inspiration! Det vara Anne från Gudinnerummet som tipsade mig om en underbart inspirerande blogg som Gudinnan Leonie skriver. 
Foto på fina Leonie

Förutom att hon har ett av mina all time favvisnamn så sprudlar hon av positiv energi och kreativitet. Om ni vill få ett färgbad och tips om hur ni kan vara mer kreativa i vardagen så gå in här: 

http://www.goddessguidebook.com/


Nyhetsbrev
Jag har klurat på om jag skulle skriva nyhetsbrev t ex en gång i månaden och skicka ut till er som är intresserade av det. Jag skulle gärna vilja dela med mig av tips på andliga övningar och kanaliserade budskap, kanske på något speciellt tema varje gång. Vad tycker ni? Skulle du vara intresserad av det?

Jag önskar dig en solig dag! 

2 kommentarer:

  1. Det låter som en jättefin idé med nyhetsbrev Karina. Jag är intresserad! kram på dig och vad vårfin din blogg är . /Pernilla

    SvaraRadera
  2. Tack! Vad kul att du är intresserad. Nu ska jag knåpa på brevet : ). Jag var inne och tittade på din blogg igen. Vad fin den är! Den blev mycket varmare...Kram, Karina

    SvaraRadera

If you prefer my blog in English please click here!