onsdag 16 mars 2011

All min kärlek till Japan

Gud, vilka intensiva dagar det har varit. Bilderna som visas är fruktansvärda och på ett plan kan jag koppla upp mig till alla de som är rädda och hemlösa. Och samtidigt fokuserar jag på att öppna mitt hjärta och omsluta hela Japan och dess innevånare med alla kärlek jag kan känna. Och då - mitt i all oro och rädsla - känner jag en oändlighet av ljus och kärlek. Jag känner hur vi på ett annat plan alla är ett och att det som sker utanför oss verkligen är en reflektion av det som sker inuti oss.

Så jag bidrar med kärlek och ljus och håller oss alla i mitt hjärta. Samtidigt ber jag för att detta uppvaknande verkligen hjälper oss att se vad som händer med vår värld, med vår planet. Innan det är för sent... Hur vill vi att vår värld ska se ut och vad gör vi - konkret - för att uppnå detta mål.

Med detta inlägg önskar jag er alla en fin dag, full av kärlek och närvaro.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

If you prefer my blog in English please click here!