fredag 1 juli 2011

Månadens Kärleksbrev är klart!

 Vilken glädje det var att kanalisera uppe på mitt favoritberg i morse. Solen lyste och det fanns inte ett moln på den klarblå himlen. Vilken lycka! Jag kände hur jag fylldes med kärlek och tacksamhet över att få sitta just där. Tacksamhet även för att få förmedla budskap från guiderna till er. Lyllos, lyllos mig : ).

Jag läste även det mycket intressanta horoskopet som Danielle Clermont skriver (bara på franska, tyvärr) där hon även citerar en amerikansk kollega. Hon säger bl a såhär om 2011:

"This summer, Uranus and Pluto are only one degree from being exactly square, catalyzing major shifts personally and collectively.

We are alive at a pivotal time on Earth. It's an exciting time and a challenging one, as we learn how to honor both our own individuality and our interconnectedness. Use the power of these alignments to remember your unique gifts and mission. Reach out and collaborate with those who share your dreams for the world. 

And remember: “Only those who will risk going too far can possibly find out how far one can go.” (T. S. Eliot)

Kloka ord...

Jag önskar dig en fin fredagkväll och en härlig helg!
Kramar, Karina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

If you prefer my blog in English please click here!