torsdag 30 juni 2011

Att genomdriva projekt

Jag tänker mycket på det här med att driva igenom projekt. Vad krävs och hur gör man? Nästa gång jag känner impulsen att vara kreativ : måla, skriva eller vad det nu kan vara, så ska jag dyka ner i den. Jag ska släppa allt jag håller i just då och ge mig hän åt flödet som fyller mig. Flyta mitt i det och vart det bär mig. Sedan ska jag rida den vågen tills den når fram dit den ska. Fastän jag inte vet vart den bär. Tillit. 


Detta är början på mitt Nya liv, Mitt Nya jag. Det känns helt rätt och livsviktigt just nu. För att jag inte ska förtvina och dö utan blomstra och leva ut det som finns inuti mig. Äntligen!

Kärleksbrev i morgon
Håll utkik i din mailbox i morgon för då är det dags för månadens Kärleksbrev. Fyllt av ljus och kärlek. Så klart ; ). Och om du inte är med på min maillista så hör av dig så fixar jag det.


Varma kramar, Karina

2 kommentarer:

  1. Klart att jag vill ha kärleksbrev! = ) Mejla mig på kuddkrig21@hotmail.com

    Kram Ida

    SvaraRadera
  2. Vad kul! Brevet kommer i morgon. Hoppas du gillar det : ). Kram, Karina

    SvaraRadera

If you prefer my blog in English please click here!