torsdag 14 juli 2011

Jag närmar mig mina mål

Jag spenderar sen stor del av min tid att söka information om att arbeta med mina projekt fullt ut. Det blir information både om administrativa bitar och affärmässiga och det är verkligen spännande. När jag ser slutmålet så känns alla steg roliga. Jag läser ofta i Tim Ferriss bok om 4 timmars arbetsvecka och den är väldigt inspirerande när det gäller att vara effektiv och prioritera rätt.

Be om hjälp
Jag har även denna gång bett om hjälp av alla som inspirerar mig och de ger så mycket. Det ger mig massor av bra info och det är så roligt att prata med vänner om deras projekt och passioner i livet. Jag känner ett så fint stöd från de som finns runtom mig. Min man har dessutom varit otroligt positiv och gillar det jag planerar. Han är dessutom väldigt realistik och har verkligen fötterna på jorden så det är till enorm hjälp. TACK alla vänner!

Snart hoppas jag kunna köpa ett nytt batteri till min kamera så att jag kan ta foton till bloggen.

Jag önskar dig en underbar dag och snart, snart kommer mer infor om mina projekt (ny hemsida, kanske ny blogg och mycket mer : ).

Kramar, Karina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

If you prefer my blog in English please click here!