lördag 23 april 2011

Underbar konsert

Vilken fantastisk upplevelse det var att gå på konsert i går. Det jättegulliga och varma paret från Quebec spelade på ett 40-tal kristallskålar i olika storlekar och rummet fylldes av otroliga vibrationer. Jag har en tibetansk skål som jag spelar på ibland och ljudet är verkligen vackert och jag känner hur ljusa och starka vibrationer den ger. Kristallskålarna är dock något helt annat. De är så starka och har en oerhört hög vibration. Jag bara satt där och tog emot och kände hur min kropp (och alla mina kroppar...) fylldes med vibrationer och expanderade. Vilken känsla!

Enkelhet i det stora
Det är en sådan glädje för mig att prata med enkla människor som pratar om det de gör på ett enkelt och ganska jordnära sätt. Inga krusiduller och högtravande andligt prat utan bara enkelhet och värme. Det kändes oerhört fint och sant. Domenico som höll i konserten med hans fru Ginette sa att vi blockerar energin när vi bär smycken, halsdukar och t o m kläder och han uppmanade mig att testa att känna in en stor sten som han lagt fram både med mina smycken på och sen när jag tog av dem. Vilken skillnad! Som att energin stannade utanför min kropp när jag hade smycken på mig. Prova gärna själv och se hur det känns för dig. Jag åkte sakta hem och jag kände så stor tacksamhet över mitt liv som det är just nu. Vilken oerhört rik vecka. Nu tar jag tid på mig att smälta och ta in allt jag har fått ta emot.

TACK!

Kramar, Karina


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

If you prefer my blog in English please click here!