måndag 11 april 2011

Magisk helg

Hur kan jag möjligtvis beskriva min helg med ord? Den var helt underbar och otroligt kraftfull. Mötet med Ojasvin och Iris och maoriernas kultur var verkligen häftigt. Vilken kraft det ligger i dessa gamla trdaitioner. Vi fick lära oss en dans och många sånger. Sedan gjorde vi flera jättefina ceremonier och vi trummade. Det var även en härlig blandning av människor från olika kulturer och bakgrunder. Det blev flera vackra möten och jag har gråtit och skrattat så mycket. Nu känner jag mig fylld av kraft och kärlek. Det verkar även som att det blir en liten grupp som ska fortsätta träna Haka och det ska bli jättekul. J

Jag känner mig stärkt och vet att min väg fortsätter.

Kramar, Karina

2 kommentarer:

  1. Hej Karina! Tack för att du tipsade mig via Familjeliv om din fina blogg! = )

    Kram Ida

    SvaraRadera
  2. Hej! Vad kul att du ville titta in : ). Tack!

    Kram, Karina

    SvaraRadera

If you prefer my blog in English please click here!