lördag 18 september 2010

Sjuk!

Jag nu ligger jag här sjuk efter att ha sprungit på i snabb fart fast jag innerst inne känt att jag borde vila. VILA. Hur svårt kan det vara? Nåja, nu vilar jag i alla fall och det går bra det med ; ). Det är bra att göra misstag för då lär man sig. Och jag tackar ödmjukast för just denna läxa.

Karina, följ din inre rytm. Nu ska jag bara komma ihåg det till nästa gång ; ).

Förutom att vara sjuk njuter jag sååå mycket av att hösten äntligen är här! Jag har fått så mycket sol, bad och värme i år att jag bara inte orkar med mer. Det låter nog lite bortskämt men eftersom jag bor i södra Frankrike får vi sån otrolig värme om somrarna att det blir skönt med lite svalka efteråt.

Jag önskar er en riktigt vacker och njutningsfull lördag!

Kramar, Karina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

If you prefer my blog in English please click here!