tisdag 28 september 2010

Dagens kanalisering

Eftersom jag hade lovat två vänner att kanalisera och jag kände mig väldigt inspirerad idag så passade jag även på att be om ett budskap till mig. Jag känner att jag gärna vill dela det med er. Kanske kan det även hjälpa dig.

Här är vad guiderna hade att säga:

Var den du är. Var inte rädd för att vara den du är. Känn ingen oro. Var trygg i vår famn. Guds famn. Gudinnans famn. Hos Källan till allt. Det Goda. Alltet. Kärt barn har många namn. Det spelar ingen roll vad du kallar den. Vad du kallar oss.Namn är inte viktiga. Närvaro och kärlek är viktigt. Ljus. Energi. Lycka. Innerlighet. Kärleken. Fokus ligger på Kärleken. Det måste vara i centrum av allt. Ditt Centrum. Kärnan i ditt arbete. I ditt varande. I allt du gör. Då glömmer du oförätter. Småsaker. Konflikter i vardagen. 

Var närvarande. Här och Nu. Alltid. Så blir allt bra. Var verkligen närvarande i varje stund av ditt liv. Just Nu. Och känn kärleken. Känn den gudomliga kärleken. I allt du gör och i alla du möter. Det är viktigt. I alla du möter. Både bland goda och onda. Eller vilsna som vi kallar dem. Känn kärleken och var i den. Alltid. Det är vårt budskap. Alltid. Till Alla. Gå i kärlek, små människobarn! Gå i Kärlek. Nu.


2 kommentarer:

  1. Så fint.. Karina.. det väckte en så varm, djup och vacker känsla.. dela med dig mer av dina kansaliserade budskap... du har en verklig gåva att ge här.. KRAM Anne

    SvaraRadera
  2. TACK snälla Anna! Det bteyder jättemycket för mig att du säger det. Det kommer mera : ). Kramar, Karina

    SvaraRadera

If you prefer my blog in English please click here!