tisdag 14 september 2010

Full av sprudlande energi

Idag är jag full av en sprudlande, sprittande energi som gör att jag inte riktigt kan sitta stilla. Jag tror att det har med månen att göra. Ända sen början av nymånen har jag känt denna sprittande energi i min kropp och jag har en känsla av att den kommer öka fram till fullmånen den 24 september. I stället för att försöka lugna ner mig eller storstäda ; ) ska jag använda mig av all denna energi för att sätt igång nya projekt som jag har längtat efter en lång tid.
  • Starta en svensk blogg
  • Starta en fransk blogg
  • Förbereda en riktigt fin och kraftfull ceremoni på Mabon den 23 september
Anledningen till att jag vill skapa bloggar på både franska och svenska är att jag bor i Frankrike sedan snart 10 år tillbaka och jag har en otrolig skrivlust. Jag längtar efter att skriva en bok - både på franska och på svenska - och då tänkte jag att bloggarna kunde hjälpa mig att vara i mitt kreativa flöde. Jag är mammaledig sedan några år tillbaka och längtar så efter att ha egna projekt utanför familjen.

Jag inviger härmed min allra första blogg någonsin och är ärad att just du vill läsa den.

Jag önskar dig en fin dag full av kärlek!

Karina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

If you prefer my blog in English please click here!