torsdag 19 januari 2012

Nyhet! Kanaliseringskurs i Stockholm den 24-25 mars.

Nyhet! Kanaliseringskurs i Stockholm den 24-25 mars 2012

Jag erbjuder dig att dela två dagar fyllda av kärlek och magi med mig!

Du kommer under dessa dagar att lära dig (komma ihåg : ) att kanalisera dina guider och skyddsänglar. Kanske har du redan känt av dem eller så är du nyfiken och har en önskan om att öppna upp din kanal för att kommunicera medvetet med de ljusvarelser som finns vid din sida.

Vad kan kursen ge dig?
  • En nyfunnen kontakt med dina guider och änglar
  • Ett nytt perspektiv på livet
  • En megados av kärlek och ljus
  • En känsla av att ha hittat hem
  • Mer utvecklad intuition
  • Större tillit
  • Ökad kreativitet
  • Svar på de Stora Frågorna du undrar över
  • Förmågan att vägleda dig själv
  • Mycket, mycket mer!

Vem är kursen för?
Jag tror verkligen att denna kurs passar både du som är nybörjare inom det andliga men som har en stark längtan efter att finna inre vägledning och du som redan har erfarenhet inom olika andliga områden.

Kanske är du healer eller arbetar som terapeut/coach?
Att lära dig att kommunicera med dina guider och änglar öppnar upp din förmåga att arbeta på ett ännu djupare plan och du kan samarbeta med ljusvarelserna för att sprida mer kärlek och ljus till dina klienter.

Kanske är du konstnär, musiker, skådespelare eller sångare?
Tillsammans med dina guider kommer du att utvecklas ännu mer inom ditt kreativa område och få större tillit till den kreativa processen. Du kan även fråga dina skyddsänglar om hjälp med att släppa blockeringar och tankar som hindrar dig att följa ditt kall fullt ut.

Plats: Stockholm (jag meddelar exakt adress snarast)

Pris: 2.200 kr

Obs! Om du bokar senast onsdag den 1 februari så betalar du endast 2.000 kr.

3 kommentarer:

  1. Åh, jag får gåshud när jag läser! Jag vet att jag ska komma, bara att jag saknar pengar just nu. Så jag vågar inte anmäla mig... men jag väntar en vecka, med intentionen att åka, och ser vad universum öppnar upp för mig...

    :)

    SvaraRadera
  2. Spännande! Lågbudget här också...men man vet ju aldrig vad framtiden för med sig...kollar om nån jag känner kan vara intresserad, sprider gärna. Och sen kanske vi ses på den där mässan. Alltså, det känns så rolig när det öppnar sig för andra, det liksom känns för mig med. Tror det är nåt på gång nu. Har du läst JennyAnns blogg? sensast inlägg om gojibär: http://www.jennyann.se/blog/2012/01/20/86
    kram

    SvaraRadera
  3. Vad härligt, Ingrid! Det vore så kul att ha dig med på kursen!! Jag kände en liknande känsla när jag gick min kurs för 10 år sen. Det liksom drar inifrån. Ja, bjud in det så får vi se vad som händer : ). Men även om du vill anmäla dig senare så är det ok.

    Tack för att du sprider informationen, Maria! Tack! Ja, jag tror också att något är på g. Som att nu gäller det att konkretisera projekt. Härligt energi och vi inspirerar varandra. Intressant om gojibär! Det ska jag testa. Bara 5 ; ).

    Kramar!

    SvaraRadera

If you prefer my blog in English please click here!