måndag 23 januari 2012

Mitt Drömjobb!

årets första kort...
...och det andra!
Ärligt talat så har jag Drömjobbet! Jag får den stora äran att förmedla kraft och kärlek till modiga människor som vill växa. Min uppgift är att vara öppen och förmedla guidernas och änglarnas klara budskap som är så fyllda av kärlek att de som hör orden blir djupt berörda ända in i själen. Jag har alltid älskat att kanalisera men sedan jag bestämt mig för att satsa på det fullt ut så känner jag hur jag expanderar. Jag befinner mig mitt i et underbart flöde och ser allt så klart.

Min Stora Dröm
Som ni vet så är min Stora Dröm att ha kurser där jag kan lära andra kanalisera sina guider. Denna dröm har verkat mycket långt borta och nästan omöjlig ända fram tills nu. Nu formulerade jag mitt mål, bokade resan till Stockholm och nu är jag i full färd med att organisera kursen. Först kändes det spännande, sen jätteläskigt och nu känns det som att jag alltid gjort det.

Helt otroligt hur vi begränsar oss. Följer gamla mönster. Fastnar i gamla vanor. Och fantastiskt att se hur nya vanor kan skapas. Efter att nya tankar har tänkts. Fantastiskt! Livet, alltså... Vilken resa.

Att ha tillit
Jag har ingen aning om hur många som kommer att gå kursen. Just nu spelar det ingen roll för jag vet innerst inne att de som känner kallet tillräckligt starkt kommer att hitta dit. De som verkligen vill. Och de andra kommer att finna en annan väg som passar dem alldeles perfekt. Och allt är ett flöde. Allt sker precis som det ska.

Jag har tillit. Just nu i denna stund har jag tillit till att allt är som det ska. Att allt är perfekt. Och att jag är guidad av Ljuset. Min roll är redan skapad och jag bara lyssnar in för att tillåta energin att flöda fritt. För det är ni, kära vänner, som är modiga. Som ska öppna upp er för mer kärlek och ljus i era liv. Det är ni som gör jobbet. Som tar stora steg i er utveckling. Som växer... Och jag är så fylld av tacksamhet och jag bugar i vördnad inför ert mod.

Varma kramar,

Karina

3 kommentarer:

  1. Vill bara börja med att säga: Gratulerar! Alltid kul att inse att man faktiskt är där man drömde om en gång i tiden. :)

    Och så varmt och vackert du väljer ord.

    Stor kram tillbaka!

    SvaraRadera
  2. Karina,
    Så fint du skriver om hur vi ibland själva begränsar oss genom gamla mönster, men samtidigt vad som kan uppstå när vi väljer ett annat förhållningssätt på djupet och vad som då följer. I denna process befinner jag mig också just nu. En utmaning.
    Vad fint du skrive rom tillit. Detta inlägg ska jag läsa om. Det stärker även mig. När vi säger ja till livet och ger oss hän- sker det något som sänder många ringar på vattnet. Plötsligt är vi öppna och redo att ta emot. stor varm kram och lycka till på din kurs. kram Pernilla

    SvaraRadera
  3. Tack, Ingrid! Ja, visst är det kul att faktiskt vara glad för det man har. Jag hastar gärna vidare så fort jag har bockat av på listan ; ). Och tänk att det som verkar omöjligt faktiskt är möjligt!

    Pernilla: Tack! Ja det är verkligen en mycket speciell process det där. Jag har pratat om den och förmedlat information om den men nu befinner jag mig helt och håller i den själv. Wow! Det har varit jätteläskigt men jag har tagit stegen ändå men just nu flyter jag med i en ström att djup tillit till att allt är som det ska. Verkligen fantastikt! Och oväntat. Jag läser din blogg via e-mail och de senaste inläggen är fantastiska!! Ska ta mig tid att kommentera : ).

    Kramar!

    SvaraRadera

If you prefer my blog in English please click here!