lördag 14 januari 2012

Månadens Kärleksbrev är här!

Min healingtavla som jag gjorde på Leonies Creative Goddess e-kurs.
Om du är intresserad av en megados av hopp och kärlek så hör av dig så skickar jag ett Kärleksbrev! Det känns verkligen att vi är inne i en ny tid och energin är så hög just nu.

Jag är ledsen att jag inte har skrivit så mycket den senaste tiden men det händer mycket just nu. Jag lovar att skriva mer nästa vecka. Varje onsdag svarar jag dock på Jamie Ridlers fråga på min engelska blogg här.

Stora kramar och ha en fin helg,

Karina

4 kommentarer:

  1. Nu har jag också satt upp mig på Jamie Ridlers lista! Känns bra!! Jag valde "styrka", men när jag läser din så känns den lika rätt för mig.. Fokuserar mycket på att stanna i mig själv, vara mig själv i mötet med andra.

    Tack för kärleksbrevet! Så himla fint! Ska läsa det igen.

    Stor kram

    Ingrid

    SvaraRadera
  2. Just ja, det glömde jag, skulle ta det i slutet så det inte lät konstigt ;) Försökt ge kommentar på din engelska blogg men verkade inte fungera för mig. Prövar här då;

    Som du önskar för dig själv, önskar jag Dig!!

    Kram!

    SvaraRadera
  3. Healingtavlan, alldeles underbar, går rakt in i mitt hjärta. Känns som den kommer fr ett mycket speciellt inre skikt.
    Tack

    SvaraRadera
  4. Vda kul att du är med på Jamie Ridlers lista. Det är så kul att önska något varje onsdag och alla skriver så fina och starka saker.

    Tack för att du läser mina blev : ). Jag blir alltid lika glad och rörd. Jag känner mig hedrad.

    Maria: Tack för din kommentar! Ja, det kändes väldigt starkt när jag gjorde den och vi fick i uppgift att skicka healingenergi till den efteråt. Det känns när jag tittar på den men det är roligt att h£ora någon annan säga det : ).

    Kramar,

    SvaraRadera

If you prefer my blog in English please click here!