tisdag 28 juni 2011

Fina presenter med posten

Vad glad jag blev i går när jag hittade ett kuvert med ett brev från fina Anne på Mundekulla kursgård fyllt med hennes jättevackra kort. TACK, Anne för korten! Det var som att få en massa ljus och kärlek genom dina målningar. De är verkligen inspirerande och lyser verkligen. Jag tycker att Anne är fantastiskt duktig på att lysa igenom i allt hon gör (sång, musik, målningar, bok och blogginlägg). Och då har jag inte ens träffat henne på riktigt IRL ha, ha! Det måste jag verkligen ta mig tid till att göra en sommar. Jag är inte i Sverige så ofta tyvärr men jag hoppas på att det blir ändring på det snart.

 Klicka här för att se Annes nya, fina hemsida och här för att läsa hennes inspirerande blogg.

Ha en skönt dag i solen, vackra Gudinnor!

Kramar, Karina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

If you prefer my blog in English please click here!