måndag 4 oktober 2010

Vildkvinnan

Just nu läser jag den här gamla klassikern igen och jag suger i mig hennes kraftfulla budskap.

"Hur påverkas vi av vildkvinnan? Med henne som bundsförvant, som ledare, förebild, lärare ser vi inte med ett par ögon utan med vår intuition som har många ögon. När vi ger plats för intuitionen blir vi därför som stjärnhimlen: vi betraktar världen med tusen ögon."

Jag slås av budskapet att vi ska återta kontakten med den inre vilda kvinnan inom oss och genom henne leva hela och fulla liv med passion och medvetenhet.

Jag förundras över att hon talar om Vildkvinnan för jag har flera gånger kanaliserat en grupp av kvinnor som kallar sig Vildkvinnorna. De känns otroligt goda och kärleksfulla och så fort jag kanaliserar för min bok - som ska handla om just kvinnor - så dyker de upp. Nu vet jag vad det betyder....

Ha en underbar dag!

Kramar, Karina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

If you prefer my blog in English please click here!