tisdag 27 mars 2012

Jättespännande Kreativ E-kurs: start 1 april


Hej fina Du!

Efter en mycket fin helg med en liten grupp underbara människor som deltog i min allra första Kanaliseringskurs så är jag fortfarande i Stockholm hos goda vänner. Det är helt underbart att njuta av det vackra vårvädret och den fina svenska naturen. Jag börjar förbereda mig inför Harmoni-expo i Solnahallen och jag längtar verkligen efter att få träffa några av er fina bloggvänner : ).

Detta är ett kort inlägg för att tipsa er om en otroligt spännande och värdefull e-kurs som Leonie på Goddess Guidebook har skapat. Under 6 veckor får du ta del av inspirerande videos och otroligt fina och kraftfulla guidade meditationer samt en underbar grupp kvinnor i Goddess Circle.

Jag gick denna Creative Goddess e-kursen i december och den fick mig att upptäcka nya sätt att vara kreativ på. Du får god tid på dig att göra varje veckas uppgifter och det händer så mycket både på det kreativa planet och det andliga. Fantastiskt!

Kursen börjar nu på söndag den 1:e april och om du har frågor så hör jättegärna av dig till mig så svarar jag gärna på dem : ).

Jag önskar dig en underbar vecka!

Stora kramar, Karina

2 kommentarer:

  1. Hrj Karina!
    Nina här! Detta låter spännande. Har ju som sagt en bebis så denna kursen lät perfekt för mig! Hur går man tillväga och kostar den något?
    Lycka till i Solnahallen!!
    Varma kramar Nina Nonikraft.wordpress.com

    SvaraRadera
  2. Hej fina Nina!

    Jag är ledsen att jag inte har svarat tidigare men det har varit så mycket att göra! Det kostar att vara med i kursen och egentligen är bästa alternativet att gå med i Goddess Circel för då får du tillgång till massor av roliga e-kurser, guidade meditationer och gudinneforumet som är helt fantastiskt. Det kostar 650 kr (99 dollar) och du är med i eytt helt år. Lättast är att klicka på en av mina affiliate-länkar till höger.

    Skriver mera nu i veckan!

    Stor kram, Karina

    SvaraRadera

If you prefer my blog in English please click here!