måndag 27 februari 2012

Underbar dag ute: våren är här!

Jag som har spenderat långa timmar framför datorn nästan varje dag sedan jag blev frisk längtade så efter att vara ute i naturen. Det blev en heldag med man, barn, en mycket god vän och hans barn. Vi klättrade upp och ner för berget, åt fantastiskt god pastasallad och gudomlig chokladkaka och bara njöt av det otroliga vädret. Det var säkert 20 grader varmt i solen och luften var ljummen. 

Lycka!

Jag vet inte om det är pga att jag går en minikurs där vi lär oss att fördjupa kontakten med naturen men jag kände mig verkligen som att jag var ett med Jorden, träden och jag kände en djup kontakt med timjanbuskarna som jag plockade av. Sedan öppnade jag mitt hjärta ännu mer och kände energin och kärleken som flödade mellan mig och allt levande. Det kändes som att allt var en del av mig och både inuti och utanför mig själv. 

Det var en mycket stark känsla och min kropp fylldes på med energi tills jag nästan studsade runt av kraft!

Här är fotona från vår fantastiska dag:




Ärligt talat så bor jag i Paradiset. Mitt i alla fall. Alla har vi nog vår plats i världen där vi trivs allra bäst. Detta är min.

Var är ditt Paradis?

Varma kramar, Karina 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

If you prefer my blog in English please click here!