måndag 20 februari 2012

Februari Kärlekbrev är här!

Kära vänner,

Ja, det är ni ju nu : ). Som vanligt var det otroligt upplyftande och vackert att skriva denna månads Kärleksbrev. Och som vanligt blev det mycket om Kärlek. Ja, vad vore vi utan den? Inte mycket.

Jag har haft en underbar dag. Lång promenad i solskenet bland gamla stenar och vackra träd. Té och ekologiska apelsiner som vi njöt av i solskenet, en fin vän och våra barn. Underbart!

Och nu är jag med i Jackies 10 Steps to Sooth Your Soul in Nature. Jag har längtat efter att vara i Naturen igen. Influensa och jättekallt väder har hållt mig inne framför brasan men nu skriker min kropp efter Jord, Träd. Och det känns bra. Sunt. Som det ska vara : ). Jag behöver det för att vara i balans.

Första övningen vara att stå barfota ute och andas 10 djupa andetag. Jag gick ut mitt i natten och hoppades på att grannarna skulle hålla sig inne ; ). Och det vara fantastiskt! Att andas med fötterna och känna gräset under tårna. Underbart! Det ska bli roligt och spännande att göra detta i 10 dagar.

Precis vad jag behöver.

Häng gärna på om ni tycker det låter lockande!

God natt!

Varma kramar, Karina

4 kommentarer:

  1. Det låter spännande. Hur kan man vara med? Vad ska jag göra?

    SvaraRadera
  2. Hej Dora!

    Vad kul att du är intresserad : ).

    Jag behöver din e-mailadress (endera kan du skriva den här eller maila mig pa karina_angelspirit@hotmail.com) och sen skickar jag Kärleksbrevet via e-mail.

    Kramar, Karina

    SvaraRadera
  3. Låter härligt men lite kallt att praktisera här i norra Sverige. Har över en meter med snö här:-) Får stå barfota på tiljorna framför brasan inne istället kanske:-).

    SvaraRadera
  4. Ja, verkligen! Men vad mysigt med snö. Vi får inte ofta se snö här tyvärr. Men våren kommer tidigt : ).

    Barfota framför brasan går också bra. Eller ute med skor. Tack för att du tittade förbi : ).

    SvaraRadera

If you prefer my blog in English please click here!