fredag 3 december 2010

Nya projekt, många idéer

Ja nu känner jag att jag verkligen är inne i en kreativ fas när jag har flera idéer jag vill förverkliga och jag börjar ta steg för att förverkliga dem. Jag har planerat att ta emot personer för kanaliseringar i mitt nya mongolska tält som kommer i januari/februari. Sen har jag avslutat min utbildning för att kunna erbjuda informationsmaterial till privatpersoner, företag och föreningar som behöver hjälp med att föra ut sina tjänster. Jättekul! Och så känner jag jättestarkt att jag vill sälja min vän Nathalies Livets blomma som jag har skrivit om tidigare. Vi ska ha ett litet möte nästa vecka så att jag kan få reda på så mycket som möjligt om hur de säljer den för tillfället och en massa annat praktiskt. Drömmen är att ha en webbsida och sälja den på nätet samt att hitta kontaktpersoner t ex butiker, i Sverige som vill sälja den. Och jag är superduperintresserad av att ha en monter på Harmonimässan nästa år, antagligen i höst där jag kan sälja den själv och även prata om kanaliseringen.

Spännande med nya projekt och att våga drömma! Ja, sen skriver jag också och hoppas bli klar med en bok under 2011. Min fina vän Nellie och jag har många idéer och en del erfarenheter som vi vill dela med oss av. Plus lite änglaenergi på det så borde det bli en alldeles finfin bok ; ).

Kramar, Karina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

If you prefer my blog in English please click here!