lördag 27 november 2010

Födelsedag

Jag hade världens finaste födelsedag förra lördagen. Frissa på morgonen (egentid!!), jättefin blombukett och asiatisk mat hela dagen. Det ösregnade så jag satt hemma med min lilla familj och bara myste. Mmmmm!

Buketter var jättestor och full av liljor i olika färger. Den var utvald av min fina man och vår son Gabriel. Vi gick och beundrade buketten alla fyra i flera dagar.






Ny fas
Jag känner att jag är inne i en ny fas i livet. Det är som att jag helt plötsligt hamnat rätt igen. Eller ja, helt plötsligt är det nog inte egentligen. Jag har gått hos en coach - eller två egenligen ; ) - varit hos en vän som är healer och jobbat på flera plan för att hitta mer rätt.

Visst är det spännande när livet känns öppet och fullt av möjligheter. Det är egentligen alltid så men emellanåt slås jag verkligen av att det är så. Att allt är möjligt och att jag inte måste varken kämpa eller lägga stor intellektuell energi på att få saker att hända. Det verkar fungera mycket bättre att verkligen önska med en stakt intention och genom att visualisera det jag önskar. Sedan släpper jag det och har tillit till att det kommer ske när det är rätt tidpunkt och om det verkligen är rätt för mig. Det svåraste för mig är att släppa önskan ; ). Men sakta, sakta börjar det sjunka in...

Jag önskar er en riktigt fin lördag!

Kramar, Karina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

If you prefer my blog in English please click here!