tisdag 24 juli 2012

Hur Leonies Goddess Circle har förandrat mitt liv


Det låter kanske lite överdrivet men det har verkligen hänt så mycket i mitt liv sedan jag gick med i Leonie Dawsons Goddess Circle för bara 6 månader sen. Så många av mina drömmar har blivit verklighet och jag har tagit steg som egentligen har varit lite för läskiga. Min värld och det jag trodde var möjligt har expanderat och nu tror jag verkligen att allt är möjligt. Att vi alla kan leva ut våra drömmar. Inte som någon sliskig reklamfilm utan på ett djupt och genuint sätt.

Mina drömmar går i uppfyllelse, en efter en, och det är något magiskt med det. Samtidigt är mitt liv inte alls en dans på rosor där allt är jättelätt och problemfritt. Inte alls! Det har varit oerhört utmanande att ta dessa nya, stora steg och ibland har jag haft ett mycket stort inre motstånd. Och mitt liv utanför jobb och magiska möten har fortsatt som förut. Med barn som är sjuka och fulla tvättmaskiner att ta itu med. Livet. Fullt ut. Både lätt och tungt, svart och vitt. Som det är för oss alla, tror jag.

Men den största förändringen sedan jag började satsa på det jag verkligen älskar att göra och känner mig kallad att göra är att det känns rätt. Det känns sant och äkta ända in i själen. Mitt hjärta är så fullt av kärlek och värme att det känns som att jag aldrig kommer att bli tom igen. Och det är verkligen Lycka det : ).

Här är en liten video jag spelade in i går kväll, på toppen av mitt favoritberg, bara 10 min från där jag bor. Platsen är magisk och jag hoppas att det känns.

Om du gillar videon så vore jag mycket tacksam om du ville klicka på Like-knappen under videon. Om jag får flest Likes innan den 31 juli så har jag chansen att vinna ett fantastiskt pris (DrömPriset!).

Tack för allt ert stöd och dela jättegärna med er på Facebook och i andra sociala media.

Varma kramar och mycket solsken,

Karina

2 kommentarer:

  1. Hej! Vad inspirerad jag blir när jag tittar på dig, du liksom bubblar av glädje och jag börjar med bubbla! Vad är Mina drömmar? Vad är mina Stora drömmar? Jag kände hur alla dörrar slogs upp och känlslan av att ALLT är möjligt ligger som en skön känsla inför natten och drömmarnas värld! Tack Karina för det du gör.

    Kram!

    Ps: hittar inte Gilla knappen?!

    SvaraRadera
  2. Tack, Malin! Vad kul att du tänker så. Vi glömmer ibland bort våra Stora Drömmar ju vuxnare vi blir och när vi är barn minns i alla fall jag att jag trodde att när jag blve vuxen skulle jag bli fri. Det är aldrig för sent att återfå den friheten.

    Den finns en Like-knapp under videon till vänster.

    Kramar!!

    SvaraRadera

If you prefer my blog in English please click here!