tisdag 17 april 2012

Den 1 maj börjar jag att äta nyttigt och röra pa mig!

Hej Finaste Du!

Den senaste tiden har jag har haft fullt upp med att organisera roliga kurser och nätverka med fantastiska människor över hela världen. Tack för det, facebook ; ). Det är naturligtvis jättespännande och jag lär mig så mycket men jag har inte alls lagt ner lika mycket tid på att äta bra mat och röra på mig. Om man inte räknar att gå från datorn till köket för att koka mer kaffe som motion ; ).

Eftersom jag känner mig riktigt seg i kroppen efter långa timmar framför datorn och massor av socker och kaffe för att få energi så dyker Leonie's e-kurs upp precis vid rätt tidpunkt. Den 1 maj drar Radiant Goddess e-kursen i gång och den håller på i 21 dagar. Den innehåller en massa spännande och goda måltidsidéer och tips på hur vi kan både motionera och meditera. Och ärligt talat, vem vill inte känna sig som en Strålande Gudinna, ha, ha!

Om du vill läsa mer om Radiant Goddess e-kursen, klicka här.
Att bara gå kursen kostar 89 dollar (ca 600 kr) och om du vill gå med i GudinneCirkeln och få tillgång till alla Loenie's kurser, meditationer och annat kul i ett helt år kostar det 99 dollar (ca 670 kr). Du kan delbetala medlemskapet i GudinneCirkeln i 3 månader.

Med risk för att låta tjatig och frälst ; ) så måste jag bara säga att denna GudinneCirkel är helt fantastisk!! 

Jag har gått flera jättebra kurser och lärt mig så mycket om att ha eget företag och vara kreativ. Cirklen är full av underbara kvinnor från hela världen som delar med sig av sin kunskap på ett otroligt generöst sätt. Vi pratar om att skriva, måla, blogga, vara mammor, uppfylla våra drömmar, leva fullt ut och mycket, mycket mer! Vi skapar projekt tillsammans och stödjer varandra både när det går bra och när vi stöter på stora utmaningar.

Det är verkligen guld värt och för mig som är egen företagare inom en ganska speciell bransh är det så värdefullt att kunna bolla idéer och lära mig av andra som också arbetar via internet.

Nej, nu ska jag jobba vidare på e-kursen som startat på söndag. Kul! Och anmälningar börjar droppa in till Kanaliseringskursen i Stockholm den 2-3 juni. Det vore jättekul att möta Dig där! Och om du har vänner eller bekanta som du tror är intresserade så vore jag mycket tacksam om du vill sprida informationen till dem. Tack!

Solen skiner så nu vill jag UT!

Varma kramar,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

If you prefer my blog in English please click here!